אהרונוביץ: להעיף את המדליפים מהקבינט

דוד קורצווייל No Comments on אהרונוביץ: להעיף את המדליפים מהקבינט
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במהלך מושב בנושא חקירת עורכי דין של ועידת המשפט השלישית של מחוזות לשכת עורכי הדין שמתקיימת במלון 'לאונרדו' באשקלון אמר השר לביטחון פנים, מר יצחק אהרובנוביץ: "בעיר אשקלון היו עד עכשיו 13 נפילות ו-135 אזעקות- אזעקה היא כמו נפילה עבורי. כחבר בקבינט וכמי שעומד בראש המשרד שמאגד את המשטרה, מג"ב ולוחמי האש, אני רואה מחובתי להגיע כמעט יום יום ליישובי הדרום, לפגוש תושבים ולשמוע דברים לא פשוטים.

במהלך 'מבצע צוק איתן' גיליתי את האוכלוסיה בעורף, חזקה ואיתנה שכל מה שהיא מבקשת זה שיתנו לה לחיות חיים טובים ושקטים.

מי שמצביע בעד כניסה קרקעית שיהיה מספיק חזק לנסוע למשפחות השכולות, לחזק ולהסביר למה שלחנו את החיילים.
ארגון טרור צריך להכריע, אין הצדקה להמתין חמישים יום, ויש בכוחנו להכריע, אנחנו צריכים לקבל החלטות וכולם צריכים לדעת שאף אחד לא חסין, כל ראשי החמאס- הצבאי והמדיני.

ניסינו להגיע לפתרון אחר, להגיע להסדר, אנחנו נמצאים שם בכל פעם והם מפרים, אני כבר איבדתי את הסבלנות למו"מ, אני חושב שהגיע הזמן להכרעה- תפקיד הצבא לשמור על אזרחי מדינת ישראל.

זה בסדר שחברי הקבינט רואים דברים אחרת וזה בסדר שמשמיעים ביקורת, אבל אסור שדברים יודלפו מן הקבינט. פעם אחת צריך לעשות סוף לדברים הללו, צריך לעשות פוליגרף ולהעיף אחת ולתמיד את המדליפים".

נשמעה שאלה מהפאנל: "כולל את ראש הממשלה"? אהרונוביץ: "כפי שלימדו אותי אני שומר על זכות השתיקה.

אך יחד עם זאת אסור להסתיר דברים מהקבינט, בקבינט מתבצעות ישיבות ענייניות, מקצועיות. ראה"מ מנהל את הקבינט והדברים נעשים במחשבה ולאחר דיון מעמיק ולא להעביר חומרים בגלל הדלפות- זאת טעות".



0 תגובות